Projectmanagement

Een nieuwbouwproject, een reorganisatie, een renovatie van het huidige pand, invoeren van een ander werkplek concept; genoeg aanleidingen om een (interne of externe) verhuizing te organiseren. Wat moet er eigenlijk gebeuren voor het goed verlopen van de verhuizing, of verhuizingen?

De ervaring leert dat een verhuizing een hoop gedoe met zich mee kan brengen en soms zelfs chaos. Na besluitvorming om te veranderen, in welke vorm ook, wordt er gericht gekeken naar de nieuwe situatie. Oftewel, hoe ziet de nieuwe omgeving er straks uit en wat voor invloed heeft dit op de organisatie?

Het gebeurt nog weleens dat over de tussenfase, de transitiefase, heen wordt gekeken bij het maken van plannen voor een nieuwe kantooromgeving. Een rommelige verhuizing kan hier het gevolg van zijn. Wat op zichzelf weer ontevreden medewerkers met zich mee kan brengen. Wie wil er nou niet fris en vol zin aan de slag gaan op zijn of haar nieuwe werkplek?

De project manager UTS Abbink geeft inzicht in het verhuisproces en kan dit van a tot z voor u organiseren zodat u zich kan richten op de continuïteit van uw organisatie. Ons uitgebreide dienstenpakket bundelt kennis, organisatie en logistiek. Met voor u één aanspreekpunt.

Download hier uw checklist